1 April 2014

Kerja Kosong Job Di Rumah ?

Ramai yang mencari dan nak tahu Apa Itu JobDiRumah? Sebenarnya saya pun tidak berminat untuk mencuba selepas melihat testimoni daripada rakan-rakan blogger yang lain. Berjaya menjana duit dengan program JobDiRumah berpuluh-puluh ringgi setiap hari. Ada yang rajin boleh jana RM100 setiap hari. Ini dah macam gaji junior engineer.

Saya pun jadi tertarik dan saya pun mahu bekerja dari rumah ! Mana boleh jadi abang. Buka kipas, buka laptop, connect wifi dan buka website dan bid kerja dan selesaikan kerja terus boleh dapat bayaran. Kadar bayaran waktu  bekerja. Hari ini abang buat kerja 2 3 hari dah boleh dapat bayaran. Lagi rajin abang buat kerja lagi banyak bayaran yang abang dapat.

Kalau kerja makan gaji. Kerja berlambak-lambat ada abang nak dapat gaji lebih? Bonus pun setahun cuma sekali. Itupun kalau bernasib baik. Kadar kenaikkan gaji pula? Hmmm. Abang tepuk dada dan tanya diri. Bilanya nak naik. Saya bukan nak cakap pekerjaan abang sekarang tak bagus, tetapi apa salahnya abang mencuba program bekerja dari rumah ini. Tak susah pun abang, luangkan masa sejam dua dah boleh jana RMxx. Kalau abang gigih buat lima hari seminggu x dengan 20hari berapa agaknya gaji abang sebulan dengan kerja sambilan ini?

Gaji kerja job dirumah? Abang kerja sehari gaji berapa ringgit? Apa yang abang rasa? Panas? Kena marah? Minyak motor dan sebagainya? Hehehe. Sekarang abang cuma perlu keluar modal RM50 sahaja dan Nak tahu berapa gaji yang abang boleh dapat dari program ini? Silalah tekan link  SAYA NAK KERJA KOSONG DARI RUMAH !

Eh mana boleh kena keluar modal. Takde ke kerja yang tak perlu bayar duit. Abang mari dekat sikit saya nak cakap. Abang nak sesuatu benda mesti kena melabur kan. Macam abang nak buang air kecil, air besar. Kena bayar tak? Itu buang abang. Kalau nak masuk mesti perlukan modal sedikit. Sebab apa kena bayar? Nak keuntungan ler tu. Ini semua tipu ! Eh abang jangan cepat mengelabah. Baca bawah tu dulu.



Berminat? Jom tekan link SAYA NAK KERJA KOSONG DARI RUMAH ! dan daftar sekarang !

1 comment: