5 April 2014

Peluang Kerja Di Rumah Untuk Surirumah

Peluang Kerja Di Rumah Untuk Surirumah merupakan idaman setiap wanita-wanita di luar sana.  Ramai wanita yang bila sudah berkahwin dan bekerja dan di minta untuk menjadi surirumah tangga sepenuh masa. Saya yakin ramai wanita-wanita di luar sana bosan dengan kehidupan surirumah tangga tanpa buat kerja part time. Andai saya beri peluang kerja di rumah untuk surirumah tangga agak-agak ada yang nak tak?

Jobdirumahreviews, saya berminat kerja di rumah ! Saya surirumah sepenuh masa.

Bagus, bagus bagi yang berminat untuk kerja dari rumah. 

Macam mana nak mula kerja di rumah ni jobdirumahreviews? Apa kelayakan kerja dari rumah?


Baiklah, bagi yang berminat dengan peluang kerja di rumah. Kelayakan itu wajib tapi bagi saya tiada susah pun. Kalau anda dah boleh masuk ke blog peluang kerja jawatan kosong ni. Bermakna anda dah memang ada kriteria untuk buat kerja dari rumah. 

Betul ke jobdirumahreviews? Saya dah layak ! 

Betul ! Anda layak dan sila yakin pada diri anda ye. Kalau masih tak berapa yakin sila lihat syarat di bawah ni


Syarat Kerja Di Rumah


  • Tahu menggunakan komputer & Internet
  • Tahu menggunakan Microsoft Office (Words & Excel)
  • Mesti boleh menulis, membaca & faham Bahasa Inggeris
  • Mempunyai Komputer atau Laptop
  • Ada akses ke talian internet



Haa. Agak-agak ada ke tidak ? Alahh...... Jobdirumahreviews, saya tiada kriteria untuk bahasa inggeris tu. Betul tiada? Nak saya ajar tak? Hehehe. Pergi je google translate. Bukan susah pun. hehehe. Bagi yang berminat  Peluang Kerja Di Rumah Untuk Surirumah sila tekan  SAYA NAK KERJA KOSONG DARI RUMAH ! dan daftar sekarang !

Bagi yang nak Jana Wang Di Rumah Khas Untuk Wanita juga boleh cuba. Ini adalah 2 peluang dalam 1 kerja di rumah untuk suri rumah dan wanita di luar sana. Semoga Allah limpahkan rezeki yang melimpah ruah buat anda.


Peluang sudah ada, kalau lambat kena tinggal :)


No comments:

Post a Comment