13 April 2014

Peluang Kerja Part Time Untuk Tambah Pendapatan

Peluang Kerja Part Time Untuk Tambah Pendapatan bermula daripada Kerja Kosong dan Jawatan Kosong JobDiRumah kerana disini saya banyak berkongsi tips, info dan kerja kosong buat anda. Ramai suri rumah, pelajar, kakitangan swasta, kakitangan kerajaan yang telah berjaya menjana duit lebih RM1000 seminggu.


Bila dilihat, setiap hari boleh dikatakan ada sahaja orang google dengan keywords "Kerja Part Time di Kuala Lumpur" "Kerja Part Time di Johor" "Kerja Part Time di Terengganu" "Kerja Part Time di Perak". Saya yakin ramai yang kecewa kan? Kenapa ramai yang fikir nak jana duit, nak kumpul duit, nak tambah duit poket sahaja mesti kena kerja di luar rumah. Tak nak ke kerja dari rumah tak perlu kena marah, kena panas, hujan untuk ke tempat kerja hanya untuk mendapat duit sampingan RM500? RM1000? RM1500?

Pasti kelakarkan bila anda yang sudah mencuba kerja kosong jobdirumah ini. Kerana mereka dah mampu menjana semua angka yang saya sebut tadi 2x ganda hanya bekerja dari rumah. Malam-malam spend time 2,3 jam dan hari sabtu 3-5jam dah boleh dapat duit sama dengan gaji kakitangan kerajaan lepasan diploma. InshaAllah jika mereka boleh kenapa anda tidak boleh kan?

Sekarang saya bagi Peluang Kerja Part Time Untuk Tambah Pendapatan bagi mereka yang benar-benar serius sahaja. Jom daftar di SAYA NAK KERJA KOSONG DARI RUMAH !  

No comments:

Post a Comment